...... a







Y......Y

سلامتی پسری که:

به عشقش گفت

روزی که جلوی دختری

غیر تو زانو بزنم

روزیه که بخوام

بند کفش دخترمون رو

ببندم!!!

دگی بافتن یک قالیست...

نه همان نقش و نگاری که خودت میخواهی

نقش از قبل مشخص شده است...

تو در این بین فقط میبافی...

سلامتی پسری که:

به ینفر گفت عشقم...

به3-4تا گفت:

نفسم...!

به10-11تا گفت:

گلم...!

به40-50تا دیگه هم گفت:

عسلــــــــــــــــم...!!!



نظرات شما عزیزان:

شیرین
ساعت17:56---2 مرداد 1394
خوب بود عکس های بیش تری بذار
پاسخ:چشم آجی جونم حتما :)


امیدعلی/شب بوهای عاشق
ساعت20:14---15 خرداد 1394
چقدر خوبه که تو رو دارم چقدر خوبه که آدم یه کسی رو



داشته باشه که بتونه راحت بهش تکیه کنه از خدای خودم



ممنونم که تو رو به من داد ازش خیلی ممنونم



کسی رو به من داد که منو درک میکنه که منو میفهمه



که منو فقط واسه خودم میخواد نه واسه چیزی دیگه



خدا رو خیلی شکر میکنم که تو رو سر راه من قرار داد و یه عشق



پاک رو به من عطا کرد
پاسخ:آآآآآآآآآآآخی داداش گلم خدا آدم خوبا رو میبره داداشی


ム尺ムㄎん
ساعت14:58---2 خرداد 1394


دیشب تو لاین با دوس دخدرم حرف میزدیم بعد بهم گفت میخوام یه اعترافی بکنم..... گفتم بگو عشقم؟

.

.

.

.

.

.

گفت من اصغرم چهل سالمه از سیستان بلوچستان.....



پاسخ:بازم خخخخخخخ


ریحانه
ساعت14:50---23 ارديبهشت 1394
این پسردومی روبایدبذاری زمین سرشوببری اونوقت می گی به سلامتیش؟سلام.موفق باشی عزیزم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
نوشتـﮧ شده در سه شنبه 22 ارديبهشت 1394برچسب:,ساعت 17:56 توسط asal| |





тємρ - нαηι